Du skal bruge dashboardet til at samle dine datakilder, skabe overblik og kommunikere simpelt. Er du klar til at arbejde effektivt?
Et dashboard kan lette dine medarbejderes hverdag. Det kan det, fordi det hænger synlige steder, hvor dine medarbejdere har deres daglige gang. Er det på et lager? Så kan de følge med i ordre- og pakkestatus. Er det i salgsafdelingen? Så kan de følge med i salesperformance. Hvad skal de vide? Hvor vil du lette deres hverdag?
Du har masser af data i din virksomhed. Men har du overblik over dem, så de skaber værdi for din forretning? Vi samler alle dine data, vasker dem og transformerer dem. Den proces er med til at belyse, hvad der er den rigtige måde at måle på for din virksomhed.
Måske kender du ikke helt dit behov, men du ved, at automatisering kan hjælpe dig. Det kan være, du tænker, at det lyder som noget, der tager ret lang tid, og hvor ender vi egentlig henne? Når vi indleder et samarbejde, er det vigtigt for os at lære dig og din forretning at kende. Vores proces består af fire steps: Vi afstemmer outputtet, vi indfanger dine data, vi laver en rapport til dig og afslutter med godkendelse.
Vi er faktisk gode til det og vi vil gerne imponere dig med, hvor hurtige vi er (det er en fordel for din økonomi).
Hvad er data? Hvor kommer data fra? Svaret er lige så indviklet, som din virksomheds processer, systemer, værktøjer, KPI’er, filformater osv. – Alt hvad I foretager jer kan nedfældes til data. Når du skal finde dine data bevæger du dig manuelt rundt i forskellige systemer.
Det tager tid, og det er kompliceret. Men sådan behøver det ikke at være. For den proces kan automatiseres. Det du skal vide er, at bag denne proces, ligger vores matematiske udregninger og dit ønske om effektivitet og udvikling. Dit output bliver, at du kommer til at forstå dine data bedre og du kommer til at spare tid.